Disse betingelsene gjelder for levering og bruk av admin365, heretter kalt "Tjenesten".
Du må gi ditt fulle navn, en gyldig e-postadresse og all annen informasjon som spørres etter for å fullføre registreringsprosessen.
Du er selv ansvarlig for å bevare sikkerheten til kontoen og passordet ditt.
Du er selv ansvarlig for alt innhold og aktivitet som skjer gjennom din konto (selv når innholdet er delt av andre som har konto under din konto).
Et gyldig betalingskort kreves for å betale for Tjenesten.
Tjenesten forhåndsfaktureres på en måndelig basis og refunderes ikke. Det refunderes heller ikke for deler av måneder, oppgraderinger/nedgraderinger, eller for ubrukte måneder med en åpen konto.
For alle oppgraderinger eller nedgraderinger i abonnement vil betalingskortet ditt automatisk belastes for den nye prisen i din neste betalingssyklus.
Ved nedgradering av Tjenesten kan du risikere at innhold, tillegg eller kontokapasitet mistes. Business System AS AS tar ikke ansvar for dette tapet.
Avslutning av konto gjøres igjenn en en enkel avslutningslenke som du finner i kontooversikten din.
Om du avslutter Tjenesten før slutten av din forhåndsbetalte måned, vil avslutningen skje ved slutten av den betalte måneden.
Du eier alt innhold tilført av deg eller autoriserte brukere.
Herved bekrefter du og sier deg enig i at vi behandler data relatert til dine ansatte eller representanter som samles og brukes av oss, så vel som kontaktdata fra bruk av Tjenesten, med den hensikt og administrere og ta hånd om vår utføring av Tjenester, eller din konto, for våre forettningsmessige hensikter, med hensyn til tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak. Slik Data kan inkludere Personlig data og informasjon om the kontraktlige forpliktelsene mellom deg og oss, enten samlet ved førstegangsregistrering eller senere i forbindelse med utførelsen eller administrasjonen av Tjenester, inkludert fakturering og innsamling av betalinger. Du bekrefter og samtykker herved i at vi også behander Personlig data som vi samler inn når du sender en forespørsel om brukerstøtte eller andre problemer, inkudert informasjon om Tjenesten, din portal og andre detaljer relatert til den støttekrevende hendelsen, som autorisering av informasjon, informasjon om tilstanden av Tjenester, og feilsøkende filer. Vi behandler slik Personlig data i den hensikt at vi kan svare på forespørsler og løse nye problemene som kan dukke opp.
Vi skal behandle de tidligere nevnte Personlige dataene for våre forretningshensikter så lenge som det er nødvendig i forhold til hensiktene beskrevet over, det vil si fra avtalen starter til betaling samles inn, om ikke behanding er nødvendig for å møte eller forsvare oss mot lovmessige krav eller fordringer.
Herved bekrefter du og sier deg enig i at vi vil behandle navnet ditt og e-postadressen din for å kommunisere informasjon og markedsføring av våre Tjenester eller nye tjenester. Du kan til enhver tid, helt gratis, avslutte abonnementet på slik elektronisk kommunikasjon, gjennom å trykke på knappen "Avslutt abonnement" i den elektroniske kommunikasjonen.
Vi holder ingen rettigheter over innholdet du bidrar med til Tjenesten. Din profil og ditt innhold forblir ditt.
Business System AS forhåndssjekker ikke innhold, men forebeholder seg retten til (men forplikter seg ikke) å etter eget skjønn nekte eller fjerne alt innhold som er tilgjengelig via Tjenesten.
Hvordan Tjenesten ser ut og oppleves er rettighetsbelagt. Du kan ikke kopiere, duplisere eller gjenbruke deler av HTML/CSS kodene, Javascript, eller visuelle designelementer eller konsepter uten en tydelig skriftlig tillatelse fra Business System AS.
Prisene på alle Tjenester, inkludert men ikke begrenset til måndelige abonnementsavgifter til Tjenesten, kan endres på 30 dagers varsel fra oss. Et slikt varsel kan gis når som helst ved å dele endringene på Tjenesten selv.
Business System AS står ikke ansvarlig til deg eller noen tredjepart for endringer, prisendringer, innstilling eller opphør av Tjenesten.
Business System AS forbeholder seg retten til å gjøre endringer i gjeldende priser, og individuelle rabatter. Business System AS plikter å varsle prisendringer senest 2 måneder i forkant, med virkning fra ny avtaleperiode begynner å løpe, eller fra første forfall. Melding om prisendringer skal sendes per epost til den epostadressen som er angitt som kontaktadresse for kundeforholdet.
Levering er skjedd når Kunden, eller Kundens representant, har fått tilgang til å bruke tjenesten.
Business System AS kan kreve betaling for tjenesten fra det tidspunkt tjenesten er levert.
Dersom Kunden bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Business System AS reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet på det tidspunkt tjenesten er levert. Ved betaling med faktura, blir fakturaen til Kunden utstedt samme dag som tjenesten er levert. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 kalenderdager etter fakturadato.
Gebyr tilkommer på alle fakturaer, og etter de satser som til enhver tid fremkommer i bestillingsløsningen. Kjøp med kredittkort eller debetkort, kontantkjøp, er fritatt for fakturagebyr.
Business System AS skal snarest mulig etter å ha blitt kjent med en mangel iverksette tiltak for å rette på mangelen. Hvis Kunden på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Business System AS, skal Business System AS ikke bære disse utgiftene.
Business System AS kan bare holdes ansvarlig for rimelige og påregnelige direkte økonomiske tap og som skyldes grov uaktsomhet eller forsett. Business System AS sitt samlede erstatningsansvar er begrenset oppad til det tjenesten kostet da avtalen ble inngått.
Krav om erstatning må fremsettes uten ugrunnet opphold.
Verken Business System AS, leverandører, underleverandører, tredjeparter eller lovlige representanter kan holdes ansvarlig for direkte, eller indirekte, tap, eller skade, som skyldes forsinket levering eller mangler ved tjenesten eller som Kunden, eller en tredjepart, påføres i forbindelse med bruk av, eller manglende evne til å bruke, Business System AS sine tjenester.
Med direkte tap forstås nødvendige og dokumenterte merutgifter som Kunden er påført som en følge av mangelen. Indirekte tap er:
Ansvarsbegrensningen gjelder uavhengig av årsak og grunnlag, herunder eventuelle følger av systemfeil eller nye systemversjoner, og omfatter også uaktsomhet fra Business System AS sin side, og selv om Business System AS, leverandører, underleverandører, tredjeparter eller lovlige representanter er blitt informert om muligheten for skader og/eller tap. Business System AS kan allikevel ikke holdes ansvarlig ved grov uaktsomhet eller forsett hvis Business System AS godtgjør at selve tapet etter omstendighetene skyldes forhold utenfor Business System AS sin kontroll, og som Business System AS ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av.
Dersom Kunden ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen eller loven, og dette ikke skyldes Business System AS eller forhold på Business System AS sin side, kan Business System AS etter omstendighetene stenge, stenge tilgang til eller suspendere tjenestene, kreve oppfyllelse av avtalen eller kreve avtalen hevet. Business System AS vil også etter omstendighetene kunne kreve purregebyr og renter ved forsinket betaling, inkassogebyr og et rimelig gebyr ved gjenoppretting av tjenester som er stengt eller suspendert.
Business System AS AS har, etter eget skjønn, rett til å innstille eller avslutte kontoen din, og nekte all nåværende eller fremtidig bruk av Tjenesten til enhver tid, uten forhåndsvarsel, ved (a) bedragersk, kriminell, grov skjødesløshet, overlagt misbruk, eller brudd på lov eller reguleringer, koblet med utøvelse av dine forpliktelser i disse vilkårene og/eller (b) ved bruk som negativt påvirker Tjenestens ytelse og/eller (c) brudd på Tjenestens avtalevilkår. En slik avsutning av Tjenesten vil resultere i deaktivering eller sletting av Kontoen din eller tilgangen til Kontoen din, og tap av rettighetene til alt innholdet i Kontoen din, eller andre lignende tiltak vurdert passende.
Business System AS kan uten forutgående varsel heve avtalen dersom det foreligger vesentlig mislighold fra Kunden sin side. Dette kan medføre umiddelbar sletting av tjenester og innhold.
Vesentlig mislighold inkluderer, men er ikke begrenset til, betalingsmislighold utover 45 dager etter forfallsdato, ethvert brudd på begrensningene i bruksretten i denne avtalen, krenkelse av lov, rettigheter eller andre beskyttede interesser, og tjenester som skaper uforholdsmessig høy last eller andre problemer.
Verken stenging, stenging av tilgangen til, suspensjon av tjenester eller heving fritar Kunden for betalingsansvaret. Allerede innbetalte beløp for inneværende avtaleperiode(r) vil ikke bli refundert.
Business System AS forbeholder seg retten til å forfølge ethvert mislighold gjennom sivilrettslige og/eller strafferettslige reaksjoner.
Business System AS vil kunne kreve erstattet de utgifter og tap selskapet blir påført som følge av mislighold fra Kunden sin side, herunder men ikke begrenset til rimelige utgifter til advokatbistand i anledning rettslige skritt for å forfølge eller avhjelpe mislighold.
Kunden skal holde Business System AS skadesløs i ethvert forhold som måtte oppstå som følge av misligholdet.
Alle passord blir lagret kryptert.